Perodua tawar bantuan untuk pemilik Perodua yang terlibat dalam banjir di Kuala Lumpur minggu lalu

Malaysia-Flash-Flood-2016

Perodua menawarkan bantuan untuk pemilik-pemilik kenderaan Perodua yang terlibat dalam kejadian banjir kilat di Kuala Lumpur minggu lalu.

Pengeluar automotif kedua negara itu mengatakan dalam kenyataan media mereka, akan memberikan bantuan dari segi servis trak tunda, diskaun untuk alat ganti terpilih dan pemeriksaan percuma serta menyediakan anggaran kerosakan pada kenderaan-kenderaan tersebut. Pelanggan Perodua yang ingin mendapatkan panduan tersebut digalakkan untuk menghubungi talian perkhidmatan pelanggan percuma 1800-88-6600.

“Pelanggan merupakan keutamaan kami dan servis tambahan nilai ini diberikan untuk menolong sebahagian beban yang ditanggung oleh pelanggan kami ketika mengharungi musibah tersebut,” kata CEO dan Presiden Perodua Datuk Aminar Rashid Salleh.

Untuk bantuan yang disediakan, Aminar berkata Pelanggan Perodua boleh menuntut bayaran balik maksimum RM100 kos trak tunda ke Pusat Servis Perodua berdekatan. Perodua juga menawarkan diskaun sebanyak 20% untuk alat ganti terpilih kepada pelanggan yang kenderaan mereka terlibat dalam banjir tersebut. Alat-alat ganti tersebut termasuk kesemua peralatan elektronik, karpet, tempat duduk, panel pintu dan gasket enjin.

Pada Disember tahun lalu, Perodua turut menawarkan bantuan banjir yang sama seperti dan telah dilanjutkan kepada tarikh yang masih belum diberitahu serta ke seluruh negara.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required