Renault Malaysia anjur kempen ‘Renault – Motorsports Is in Our DNA’; Fluence ditawar rebat tunai RM15k

'Renault - Motorsports Is In Our DNA ' Campaign_BM

TC Euro Cars (TCEC), pemegang francais tunggal kenderaan Renault di Malaysia hari ini mengumumkan kempen ‘Renault – Motorsports Is in Our DNA’ untuk meraikan kesungguhan jenama itu dalam sukan bermotor selama lebih 155 tahun dan penyertaan kembali dalam perlumbaan Formula dengan sebuah pasukan yang lengkap.

Sah sehingga 31 Ogos 2016, kempen promosi itu memberikan tawaran menarik ke atas kenderaan terpilih Renault. Di samping peluang untuk memenangi hadiah eksklusif Renault Sport Formula One™ Team seperti pas-pas Grandstand dan satu Lawatan Garaj Renault pada acara perlumbaan Malaysian Grand Prix 2016.

Pelanggan yang membeli mana-mana model Renault sepanjang kempen ini layak untuk menyertai peraduan eksklusif Renault Sport Formula One™ Team. Tiga orang pemenang bertuah akan menerima dua pas Grandstand dan Lawatan Garaj Renault setiap seorang dalam acara Malaysian Grand Prix 2016 pada Oktober depan. Bukan itu sahaja, setiap peserta peraduan juga akan menerima Pek Barangan Renault Sport Formula One™ Team sewaktu penghantaran kereta baharu mereka.

Malah, sepanjang kempen ‘Renault – Motorsports Is in Our DNA’, mereka yang memandu uji kenderaan Renault di mana-mana bilik pameran Renault akan menerima hadiah serta-merta. Mereka juga bakal menjadi salah seorang daripada 30 orang pemenang bertuah yang membawa pulang model maniatur Renault Sport Formula One™ Team.

pandu-uji-renault-captur-24

Sepanjang tempoh kempen ini, pelanggan yang membeli crossover urban Renault Captur akan menikmati bayaran bulanan serendah RM888 sebulan menerusi Pelan Pemilikan Mudah Renault1. Mereka juga akan menerima manfat daripada pakej penyelenggaraan percuma selama tiga tahun atau perbatuan sejauh 60,000km (mana-mana tiba dahulu).

TCEC turut menawarkan rebat sebanyak RM15,000 ke atas varian sedan Renault Fluence terpilih sebagai tambahan kepada bayaran bulanan rendah bermula RM788 dengan Pelan Pemilikan Mudah Renault1.

Renault Captur yang bergaya dan versatil ditawarkan pada harga RM117,200 seunit. Sementara harga Renault Fluence yang sofistikated dan boleh dipercayai ialah RM108,888. Semua harga itu adalah di atas jalan termasuk GST, tanpa insurans untuk pendaftaran peribadi di Semenanjung Malaysia sahaja.

Renault Captur dan Fluence hadir bersama jaminan pengeluar selama lima tahun dan perbatuan tanpa had. Jaminan ini disokong sepenuhnya oleh Renault dan tidak dikendalikan oleh mana-mana syarikat insurans. Maka terma dan syarat serta alat ganti yang dilindungi adalah konsisten dari tahun pertama pemilikan sehinggalah tempoh jaminan tamat.

FluenceFL_Ext_01

Dengan jaminan penuh daripada pengeluar, pelanggan dijamin tidak dikenalan caj tambahan atau sebahagian alat ganti terpilih dikeluarkan daripada jaminan, selagi jaminan itu masih sah.

Pelanggan juga boleh menjimatkan masa dan menikmati lebih kemudahan kerana tuntutan jaminan tidak memerlukan pengesahan daripada pihak insurans. Jadi, tindakan serta-merta boleh diambil untuk pembaikan dan servis yang berkaitan. Jaminan selama lima tahun itu juga boleh dipindah kepada pemilik baharu sepanjang tempoh tersebut.

Selain itu, para pelanggan Renault Fluence boleh menikmati lebih banyak penjimatan dan pengalaman yang menyenangkan melalui pakej ‘5inFluence’. Selain daripada jaminan pengeluar selama lima tahun, tawaran ‘5inFluence’ turut merangkumi penyelenggaraan percuma selama lima tahun atau perbatuan sejauh 100,000km mana-mana tiba dahulu.

Bukan itu sahaja, ia turut disertakan dengan jaminan alat ganti tulen selama setahun, perkhidmatan ambil untuk setiap servis berjadual secara percuma dan penyelesaian Mobiliti 24 jam yang menawarkan sebuah kereta gantian apabila Fluence anda terpaksa berada di pusat servis lebih dari 48 jam.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required