Petronas Coffee Break tawar 900k cawan kopi percuma untuk pengguna jalan raya sempena Aidilfitri tahun ini

petronas-coffee-break_BM

Seperti musim perayaan tahun-tahun sebelum ini, Petronas masih setia untuk mengedarkan kopi percuma untuk pengguna jalan raya yang sedang dalam perjalan pulang ke kampung halaman menerusi kempen Petronas Coffee Break.

Sempena sambutan Aidilfitri tahun ini, sebanyak 147 stesen Petronas disepanjang laluan lebuhraya dan jalan utama menyertai kempen berkenaan berbanding hanya 40 stesen tahun lalu. Untuk itu, sebanyak 900,000 cawan kopi segar bakal diedarkan secara percuma bersama pelbagai pilihan snek pada 2 dan 3 Julai bermula 6 petang, 9 dan 10 Julai bermula 3 petang.

Sebagai memperkukuhkan komitmennya terhadap keselamatan jalan raya, Petronas turut menyumbangkan petrol Petronas Primax 95 bernilai RM20,000 kepada St. John Ambulance Malaysia (SJAM) untuk kegunaan 50 ambulan yang akan bertugas memberikan perkhidmatan kecemasan disepanjang lebuhraya utama sepanjang musim perayaan ini. Ini juga merupakan tahun ke-22 Petronas bekerjasama dengan organisasi tersebut.

Petronas

“Selama berberapa tahun, kempen Petronas Coffee Break telah menjadi kempen yang sinonim dengan perjalanan balik kampung dan pelanggan kami sentiasa menantikannya. Setelah menerima maklum balas yang positif, kami telah menambah jumlah stesen yang menyertai kempen ini sejak kempen yang lalu serta menambah lagi pelbagai hadiah untuk diberikan,” kata Mohd Ibrahimnuddin Mohd Yunus, Pengarah Urusan dan Ketua Pegawai Eksekutif, PETRONAS Dagangan Berhad (PDB).

“Kami faham perjalanan yang mengambil masa yang lama di atas jalan raya akan meletihkan pemandu. Oleh itu, Petronas menjemput semua pengguna jalan raya untuk singgah dan berehat dengan beberapa hidangan ringan yang disediakan sebelum meneruskan perjalanan. Kekal berwaspada di jalan raya merupakan perkara yang krtikal untuk memastikan keselamatan anda dan orang lain. Kami mahu anda selamat dalam perjalanan pulang ke rumah,” tambah beliau.

Untuk tambahan dalam kempen yang telah dijalankan selama 17 tahun ini, ia turut menawarkan pemeriksaan keselamatan 20-poin untuk kereta Proton dan pemeriksaan kesihatan di lokasi terpilih secara percuma. Kopi dan snek juga diberikan secara percuma sehingga kehabisan stok. Lawati www.mymesra.com.my untuk senarai stesen yang menyertai kempen ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required