VIDEO: Petronas menampilkan iklan Hari Raya yang menyentuh hati – tautan kasih antara anak dan bapa

Saban tahun Petronas tidak pernah gagal dalam menampilkan iklan sempena Hari Raya Aidilfitri yang menyentuh hati dan perasaan. Untuk tahun ini, Petronas telah mula menyiarkan iklan rayanya bertajuk “Vroom Vroom” bagi menyemarakkan lagi semangat Aidilfitri.

Video berdurasi selama lima minit itu mengisahkan nasib seorang bapa dan anaknya yang diusir dari rumah mereka pada suatu malam. Masa kian berginjak, si anak sudah dewasa dan mengambil alih tugas menjaga bapa yang kian uzur.

Menurut Pengurus Besar Kanan, Komunikasi Strategik Kumpulan Petronas, Zahariah Abd Rahman, “Vroom Vroom menggambarkan bagaimana nilai-nilai sederhana boleh memberi inspirasi dan mempengaruhi nilai-nilai yang baik seperti kesabaran, kemaafan dan kekeluargaan. Kami berharap ia dapat memperlihatkan potensi untuk menusuk jauh ke dalam hati setiap warga Malaysia.”

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required