Nissan Serena S-Hybrid Tuned by Impul dilancarkan di Malaysia – dua varian, RM146k dan RM156k

Impul-Serena_Front

Edaran Tan Chong Motor (ETCM) telah memperkenalkan Serena S-Hybrid Tuned by Impul. Ia ditampilkan dengan dua varian iaitu 2.0L Impul Highway Star yang dijual pada harga RM145,578 dan 2.0L Impul Premium Highway Star pula berharga RM155,863. Kedua-duanya harga atas jalan tanpa insurans.

Hadir dengan kit badan yang istimewa iaitu bampar hadapan baharu (tidak begitu kelihatan dramatik seperti Impul Serena Premium Version di Jepun), spoiler bampar belakang, skirt sisi dan spoiler bumbung, dengan saluran sport kekemasan krom dan sirip bonet menyerlahkan lagi gayanya.

Selain itu, ia juga ditampilkan dengan roda aloi Impul Aura SX-50 18-inci dengan kekemasan logam berkilat, yang dibaluti tayar Michelin Pilot Sport 3.

Impul-Serena_Rear

Kabin bagi Impul Highway Star tidak diberikan sebarang perubahan. Sebaliknya varian Impul Premium Highway Star menerima tempat duduk balutan kulit kombinasi dengan jahitan berbentuk permata serta sulaman logo Impul pada tempat duduk hadapan.

Pelanggan dan pemilik Nissan Serena S-Hybrid CKD sedia ada yang berminat untuk mengubah suai kenderaan mereka dengan pakej Impul boleh berbuat demikian.

Harga bagi kit Impul secara berasingan adalah seperti berikut:

Screen Shot 2016-07-01 at 8.36.47 PM

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required