Trafik dijangka mengalami kesesakan berganda di pintu masuk Singapura-Malaysia sempena Aidilfitri

johor causeway jam bernama pix

Aliran trafik di pusat pemeriksaan imigresen di Woodlands dan Tuas dijangka akan mengalami kesesakan menjelang Aidilfitri minggu hadapan.

Menurut kenyataan yang dikeluarkan oleh Pusat Penguatkuasaan Imigresen dan Pusat Pemeriksaan (ICA) Singapura, aliran trafik dijangka bertambah sesak pada 5 dan 6 Julai ini, laporan The Star.

“Tahap keselamatan tetap menjadi keutmaan kami, apatah lagi bagi mengelakkan sebarang ancaman di Singapura. Dengan pemeriksaan keselamatan yang ketat, pastinya aliran lalu lintas akan bertambah sesak apabila mengalami pertambahan trafik pada musim perayaan ini,” ujar kenyataan yang dikeluarkan oleh ICA.

Bagi mengelakkan kesesakan luar biasa berlaku di pusat pemeriksaan tersebut, ICA menasihati orang ramai supaya merancang perjalanan mereka sebaik mungkin.

Malah ICA juga sedaya upaya akan menambah baik aliran trafik bagi kemudahan semua, tanpa berkompromi soal keselamatan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required