Aston Martin buka bilik pameran sementara di KL

Selepas beberapa bulan Wearnes dilantik sebagai pengedar baharu bagi Aston Martin di Malaysia, syarikat ini akhirnya telah membuka bilik pameran sementaranya di Kuala Lumpur.

Terletak di 204, Jalan Ampang, fasiliti yang dikendalikan oleh bekas pengedar Volkswagen ini sepatutnya beroprasi pada akhir tahun lalu, manakala bilik pameran tetap dibina di kawasan berkenaan yang sepatutnta dibuka pada April lalu, namun perancangan tersebut terpaksa diubah.

Bagi bilik pameran sementara ini, ia mempamerkan Vanquish sejak Jun lalu. Malah Wearnes turut membuka pusat servis sementara di Taman Perindustrian Lingui di Sungai Buloh. Pelanggan yang ingin melihat model yang dipamerkan di bilik pameran boleh menghubungi 03-2161 2221 untuk temujanji. Manakala pemilik Aston Martin yang ingin menghantar kenderaan untuk diselenggara boleh menghubungi 03-6157 6993 untuk temujanji.

Aston Martin Kuala Lumpur turut menyenaraikan modelnya iaitu Vanquish, DB9, Vantage dan Rapide, selain DB11, menerusi laman web rasminya. Walau bagaimana pun tiada perkhabaran mengenai Vantage GT8 dan GT12 selain Vanquish Zagato, Vulcan dan Lagonda Taraf.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required