BMW 528i M Performance Edition diperkenalkan – harga RM363,800, terhad 100 unit sahaja

BMW 528i M Performance Edition

BMW Group Malaysia telah pun memperkenalkan model BMW 528i M Performance Edition sempena dengan sambutan ulangtahun ke-100 BMW Group.

Bagi menambahkan lagi gayanya yang nampak lebih garang, agresif dan sporty, BMW 528i M Performance Edition dilengkapi dengan padanan gril ‘kidney’ hitam dengan bampar hadapan dan spoiler belakang olahan gentian karbon. Begitu juga dengan skirt sisinya diperbuat daripada gentian karbon serta jaluran M Performance.

Dengan adanya elemen tambahan bagi kit M Performance ini, secara tidak langsung model sedan premium ini bertukar karakter menjadi lebih menggiurkan.

Ditawarkan dengan unit yang terhad iaitu hanya 100 buah untuk pasaran tempatan, BMW 528i M Performance Edition in dijual pada harga atas jalan (tanpa insurans) RM363,800.

Ia turut didatangkan dengan waranti lima-tahun tanpa perbatuan terhad serta bersama Program Servis Berkala Percuma dan Program Waranti Tayar BMW.

Pada Mac lalu, BMW Group Malaysia telah memperkenalkan BMW 528i M Sport yang dilengkapi dengan set roda Style 351M lebih besar bersaiz 19-inci, spoiler belakang, bumbung suria, dan juga sistem iDrive yang dikemaskini dengan tambahan sistem ConnectedDrive dan Concierge Service. Ia berharga RM417,800 (harga atas jalan tanpa insuran).

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required