Shell Advance perkenal pakej edisi terhad MotoGP

Empat varian minyak pelincir motosikal Shell Advance kini ditawarkan dalam edisi terhadp sempena perumbaan MotoGP di Sepang Oktober nanti. Produk yang dimaksudkan ialah Shell Advance Ultra dengan Teknologi PurePlus 10W-40 (1L) dan 15W-50 (1L) (kedua-duanya RM68.30), Shell Advance AX7 10W-40 (1L) (RM32.50) serta Shell Advance AX5 Scooter 15W-40 (0.8L) (RM22.52). Harga bagi pek edisi khas ini kekal sama dengan harga edisi biasa.

Berkaitan itu, bermula hari ini hingga 15 Oktober nanti, pembelian bagi mana-mana barisan produk berkenaan termasuk Shell Advance AX5 15W40 (1L) akan melayakkan pelanggan memenangi tiket Main Grandstand untuk menyaksikan perlumbaan Shell MotoGP 2016. Ia terbuka bagi pembelian pek biasa mahupun pek edisi terhad. 500 tiket menanti pelanggan-pelanggan yang bertuah bagi kempen ini.

Apa yang perlu pelanggan lakukan ialah mengisi borang penyertaan dan menjawab satu soalan mudah, kemudian lampirkan resit pembelian dan menyerahkannya kepada pengedar yang ikut serta. Penyertaan juga boleh dilakukan secara atas talian melalui www.shell.com.my/motogp berserta gambar resit.

“Siri ini bertujuan untuk mengingatkan pengguna kepada inovasi berterusan Shell sebagai pemimpin pasaran. Tahun ini juga merupakan sambutan ulang tahun ke-125 kami,” jelas Wakil Hiliran Kanan Tempatan Shell Malaysia Trading Sdn Bhd, Shairan Huzani Husain.

Rekacipta minyak enjin motosikal yang dihasilkan, Shell Advance Ultra dengan Teknologi PurePlus 10W-40 dan 15W-50, adalah sebagai penghargaan terhadap kerjasama Shell dengan Ducati di litar lumba yang kini mencecah 18 tahun. Ia merupakan satu-satunya minyak enjin motosikal di pasaran hari ini dengan minyak asas ultra bersih yang diperbuat daripada gas asli.

Tahun ini merupakan tahun kedua Shell menaja siri perlumbaan Malaysian Motorcycle Grand Prix.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required