Toyota Camry 2018: tampil wajah yang lebih agresif

Ya, anda sedang menatap wajah Toyota Camry 2018, walau pun ia versi NASCAR. Menerusi imej yang bersebaran di Internet ini, ia mempamerkan wajah yang lebih agresif bagi generasi akan datang Camry, meski pun ia ditampilkan dalam versi NASCAR.

Dengan gril yang lebih tebal, lampu utama yang lebih nipis tetapi lebar, serta corong bawah “spindle” seperti Lexus, Toyota Camry 2018 ini kelihatan lebih berketerampilan berbanding imej pada model semasa. Walau bagaimana pun, model yang terpapar ini adalah untuk prebiu bagi pasaran Amerika Utara, berbeza dengan apa yang kita bakal terima di Malaysia.

Camry generasi akan datang ini dikatakan akan dibangunkan dengan platfrom TNGA yang lebih sofistikated (seperti model terkini Prius), termasuk ditampilkan dengan panel kerangka aluminium yang lebih ringan. Malah ia juga akan didatangkan dengan enjin 2.0 liter turbo, termasuk bagi versi sistem hibrid.

GALERI: Spyshot bagi Toyota Camry 2018 yang dikesan di Amerika Syarikat

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required