RapidKL sediakan bas ke SIC sempena Formula 1

Rapid-KL-Double-Decker-Bus-02

RapidKL memaklumkan, sepanjang perlumbaan Formula 1 Petronas Malaysian Grand Prix yang bakal berlangsung mulai 30 September sehingga 2 Oktober 2016, pihaknya akan menyediakan perkhidmatan bas untuk para pengguna yang mahu ke Litar Antarabangsa Sepang (SIC).

Menurut CEO RapidKL Mohd Azam Omar, bas tersebut akan mula beroperasi jam 8 pagi dari KL Sentral, KLCC dan KLIA2 serta terus ke SIC.

Manakala perkhidmatan bas tersebut akan bergerak dari SIC ke KL Sentral, KLCC dan KLIA2 bermula jam 4 petang sehingga 7.30 malam pada Jumaat (30 Sept) dan Sabtu (1 Okt). Manakala pada hari Ahad (2 Okt) pula, perkhidmatan bas ini akan dilanjutkan ke jam 10.30 malam untuk membolehkan peminat F1 menonton konsert artis antarabangsa, Usher, yang bakal berlangsung selepas perlumbaan.

Tiket bas berharga RM35 bagi perjalanan pergi-balik dari KLCC dan KL Sentral serta RM20 untuk sehala dan RM12 dari KLIA2.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required