Audi Puchong secara rasminya dibuka

photo-1

Audi Malaysia telah mengumumkan Swire Motor sebagai pengedar sahnya yang terbaharu dan bilik pameran sementara Audi Puchong milik syarikat berkenaan kini secara rasminya dibuka. Bilik pameran sementara yang terletak di SetiaWalk Mall tersebut disokong oleh pusat servis berasingan yang terletak dilokasi berdekatan. Kedua-dua fasiliti berkenaan bakal digantikan dengan pusat 3S yang komprehensif serba baharu dalam masa dua tahun akan datang.

Pengarah Pemasaran Audi Malaysia, Rudi Venter menyatakan, ” Dengan kedudukannya di tengah-tengah Lembah Klang, Puchong merupakan daerah yang penting untuk Audi di Malaysia dari perspektif jualan dan selepas jualan. Kami di Audi Malaysia gembira kerana Swire Motors menyertai kami dalam jaringan pengedar dan saya tidak sabar untuk memanfaatkan pengalaman automotif mereka yang besar di Malaysia dan di pasaran serantau lain seperti Taiwan, Hong Kong dan China. Penyertaan Audi Puchong dalam rangkaian pengedar sah kami adalah tepat pada masanya dan ia juga seiring dengan pelancaran Audi A4 serba baru, yang bukan sahaja model yang paling popular, tetapi juga penanda aras bagi segmen eksekutif junior.”

Eric Khoo iaitu Pengurus Besar Swire Motors Asia Tenggara pula menyatakan, “Audi merupakan satu jenama automotif premium yang berdasarkan pemikiran progresif, sporty dan canggih, jadi pembukaan rasmi Audi Puchong pasti menandakan satu pencapaian penting bagi kami di Swire Motors. Kami mempunyai rancangan yang besar dalam bulan-bulan akan datang dan dengan komitmen Audi Malaysia untuk mencapai kecemerlangan dan prestasi Swire Motor di Malaysia yang terbukti, saya amat yakin bahawa kami akan dapat mencapai sesuatu yang hebat.”

Sebagai outlet rasmi jualan yang kelapan Audi di Malaysia dan yang pertama dari Swire Motors, fasiliti sementara Audi Puchong mampu mempamerkan empat kenderaan di bilik pameran berkeluasan 3,500 kaki persegi, manakala fasiliti pusat servis sementara akan mempunyai tiga ruang servis. Buat permulaan, Audi Puchong beroperasi dengan sejumlah 20 kakitangan, dan akan meningkat kepada 40 orang kakitangan apabila pusat 3S serba baharunya beroperasi sepenuhnya pada 2018.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required