BMW perkenal pusat 4S baharu di Alor Star

bmw-01-3

Bilik pameran dan pusat servis BMW di Alor Star, Kedah milik Lee Motors Auto Care kini telah dinaik taraf kepada pusat berstatus 4S. Terletak di Lorong Perak, kini syarikat tersebut mampu memberi perkhidmatan terbaik kepada semua pelanggan di seluruh negeri berkenaan dan kawasan-kawasan yang berdekatan.

Pengarah Urusan dan Ketua Pegawai Eksekutif BMW Group Malaysia, Han Sang Yun, ketika memperkenalkan pengedar baharu BMW berkata, “Bahagian utara merupakan kawasan yang penting kerana ia menyumbang kepada jualan lebih 3,000 buah kenderaan dalam segmen premium. Sejajar dengan itu, pengembangan baru ini mencerminkan komitmen kami terhadap jenama dan pelanggan-pelanggan kami. BMW Group Malaysia telah lama mengenali Lee Motors – mereka telah menjadi rakan kongsi utama kami sejak 13 tahun yang lalu dan pengembangan terbaru ini mencerminkan wawasan mereka.”

bmw-02-2

Ruang pameran serba baharu yang berkeluasan 15,000 kaki persegi berbanding hanya 8,000 kaki persegi sebelum ini, dibina berdasarkan konsep dan rekabentuk yang yang menampilkan perabot serta identiti terkini jenama BMW. Ia menepati semua standard dan spesifikasi bertaraf antarabangsa jenama berkenaan. Ruang pameran yang serba baharu itu menempatkan pejabat untuk kakitangan jualan, Isetta Café dan lounge pelanggan yang berfungsi sebagai ruang penyerahan dan perbincangan. Manakala pusat servis yang telah dinaik taraf pula dilengkapi dengan ruang pejabat untuk penasihat servis, Isetta Café, serta 4 ruang servis bagi memberikan perkhidmatan terbaik kepada pelanggan.

Ruang pameran Lee Motors yang baharu terletak di No 86-C, Lorong Perak 18, Kawasan Perusahaan Mergong II, 05150 Alor Setar, Kedah manakala pusat servis yang telah diubahsuai dan dinaik taraf kekal beroperasi di 302, Lorong Perak 16 Mergong II, 05150 Alor Setar, Kedah.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required