Perodua Tweckbot telah memeriksa 4,000 kenderaan setakat ini – 50-mata percuma sempena Deepavali

perodua_tweekbot_1

Perodua telah mengesahkan pasukan Perodua Tweckbot yang diperkenalkan sejak tahun 2011 telah pun memeriksa lebih 4,000 kenderaan dan jumlah ini dijangka akan bertambah dari semasa ke semasa. Perodua Tweckbot yang bergerak ke serata lokasi menjelang musim perayaan.

Bagi menyambut Hari Deepavali pada hujung minggu ini, terbaru, Perodua Tweckbot telah memilih Taiping, Perak, sebagai lokasi untuk pemeriksaan kenderaan secara percuma. Malah sebanyak 50-mata ganjaran percuma turut diberikan dalam sesi pemeriksaan tersebut.

Pemeriksaan keselamatan kenderaan ini melibatkan bahagian enjin termasuk transmisi, tahap sistem penyejukan (termasuk tahap cecair penyejuk, kipas dan suhu), brek (termasuk cecair brek dan pad brek), stereng berkuasa, tayar, klac, suspensi, sistem elektrikal (termasuk air, lampu dan bateri) dan diagnosis enjin.

perodua_tweekbot_2

Sebagai tambahan bagi 50-mata ganjaran pemeriksaan percuma ini, Perodua turut menawarkan 20% diskaun bagi alat ganti dan aksesori kepada para pelanggan yang mengambil bahagian di dalam program ini. Tertakluk pada terma dan syarat.

Bukan itu sahaja, sementara menantikan kenderaan diperiksa, pelanggan Perodua juga boleh mendaftar untuk menjadi ahli program UFirst, yang menawarkan pelbagai aktiviti menarik termasuk bakal menerima berita terkini mengenai promosi dan acara-acara yang bakal dianjurkan.

“Kami berterima kasih kepada semua pelanggan yang menyertai program tanggungjawab sosial ini. Kami juga mendoakan keselamatan anda sepanjang perjalanan pulang ke kampung halaman sempena perayaan Deepavali ini,” ujar Presiden dan CEO Perodua Datuk (Dr) Aminar Rashid Salleh.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required