Honda UNI-CUB β buat penampilan di Malaysia – anda boleh mencubanya di ISETAN The Japan Store, Lot 10

honda-uni-cub-bm

Bersempena dengan pembukaan kedai ISETAN The Japan Store di pusat beli-belah Lot 10, Kuala Lumpur, Honda Malaysia memberi peluang kepada orang ramai yang hadir untuk merasai pengalaman menaiki alat penggerak unik bernama Honda UNI-CUB B. Ini adalah pertama kali alat itu sampai di Malaysia dan peluang ini diberi sehingga 24 November 2016.

Honda UNI-CUB B adalah sebuah alat penggerak unik berbentuk seperti kerusi dan dengan adanya Omni-Directional Driving Wheel System (sistem cengkaman pacuan Omni Honda), ia dapat memberikan kebebasan kepada ‘penunggangnya’ untuk bergerak ke hadapan, belakang dan sisi dengan hanya menggunakan berat badan.

Teknologi pengimbangan yang digunakan adalah sebahagian daripada teknologi yang didapati daripada keluarga Honda Robotics, yang juga melibatkan produk pintar lain seperti Asimo.

Honda UNI-CUB pertama kali diperkenalkan pada tahun 2012 dan ia dibangunkan untuk menawarkan pergerakan serba mudah dan mudah dikawal dalam tempat tertutup seperti pejabat, pusat beli-belah, lapangan terbang, muzium dan perpustakaan.

Masuk pada tahun 2013, Honda UNI-CUB B yang lebih maju diperkenalkan, dengan penggunaan bersesuaian untuk lebih ramai lagi jenis orang. Ia lebih ringan, kecil dan boleh berdiri sendiri bagi memudahkan penggunanya naik dan turun. Sejak April 2014, Honda telah memulakan servis sewa Honda UNI-CUB B untuk pelanggan di Jepun.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required