Mazda Malaysia peroleh RM625,500 hasil pertandingan golf amal – dana untuk Mazda Medicare Fund

2016-10-20-mazda-charity-golf001

Pengedar utama Mazda di Malaysia, Bermaz Motor, telah berjaya mengumpul sebanyak RM125,500 menerusi penganjuran Pertandingan Golf Amal Mazda kali ke-empat baru-baru ini. Dana tersebut akan disalurkan sepenuhnya ke Mazda Medicare Fund (MMF).

Pada tahun ini, MMF juga telah memecahkan rekod kutipan sebanyak RM625,500, di mana sejumlah RM500,000 adalah sumbangan dari Lembaga Pengarah dan Pengurusan Kanan Bermaz Motor sendiri. MMF adalah salah satu usaha Bermaz Motor di dalam program tanggungjawab sosial korporat mereka.

Bagi dana tahun ini, ia adalah bertujuan untuk menyalurkan kemudahan daripada segi kewangan bagi membantu pesakit End Stage Renal Disease (ESRD). Ia juga bekerjasama dengan beberapa pihak termasuk B.Braun Avitum Renal Services (BARS) dan Mount Miriam Cancer Hospital di Pulau Pinang.

MMF juga turut mengambil bahagian di dalam program amal lain termasuk menyalurkan sumbangan kepada rumah anak-anak yatim dan orang-orang tua. Pertandingan Golf Amal Mazda yang dianjurkan sejak tahun 2014 lalu, merupakan acara tahunan yang terbuka untuk pelanggan Mazda serta rakan perniagaan mereka atas tujuan kerja-kerja amal.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 

Comments

 

Add a comment

required

required