PLUS umum lencongan trafik di KM385.6 hingga KM384.1 Lebuhraya Utara-Selatan mulai 25 Okt

plus-maintenance-3-bm

Projek Lebuhraya Usahasama Berhad memaklumkan bahawa lencongan trafik telah mula diimplementasikan di KM385.6 hingga KM384.1 iaitu di antara laluan Behrang-Slim River (Arah Utara) di Lebuhraya Utara-Selatan mulai semalam (25 Oktober) hingga 12 Disember 2016.

Sepanjang lencongan trafik itu berlangsung, PLUS mengaktifkan laluan kontra bagi membolehkan kerja-kerja penyelenggaraan jalan di laluan tersebut dilaksanakan.

Walau bagaimapun, PLUS memaklumkan bahawa kerja-kerja penyelenggaraan tidak akan dijalankan pada cuti perayaan Deepavali, iaitu pada 29 Oktober 2016.

Justeru, PLUS menasihatkan semua pemandu yang menggunakan laluan tersebut supaya mematuhi semua papan tanda serta arahan yang diberikan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required