PLUS umum fasa percubaan laluan kontra di Plaza Tol Jalan Duta dilaksana mulai 14 sehingga 28 Nov ini

toll booth

Projek Lebuhraya Usahasama Berhad (PLUS) telah mengumumkan pembukaan satu laluan kontra di laluan masuk Plaza Tol Jalan Duta di Lebuhraya Baru Lembah Klang (NKVE) pada 14 November sehingga 28 November ini, setiap hari bermula jam 4 petang hingga 8 malam.

Ini bagi membolehkan fasa percubaan pengurusan penyuraian trafik dijalankan bagi membantu mengurangkan kesesakan dan melancarkan pergerakan trafik pada waktu puncak di laluan terbabit.

Dalam masa yang sama, satu lorong masuk paling kanan di plaza tol tersebut dikhususkan untuk pemandu dari Lebuh raya DUKE yang menggunakan lorong Touch ‘n Go yang ingin memasuki Lebuh raya NKVE.

Sehubungan itu, PLUS menasihatkan semua pemandu yang menggunakan laluan tersebut supaya mematuhi semua papantanda serta arahan yang diberikan oleh pihak PLUS.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required