GALERI: Toyota Camry Hybrid Luxury baharu

toyota-camry-hybrid-luxury-1_bm

Sebelum ini, UMW Toyota Motor telah mengumumkan barisan model Camry yang bakal hadir dengan versi dikemaskini dan sudahpun boleh ditempah. Minggu lalu, Camry varian 2.0G X telah pun dipamerkan di Mitsui Outlet Park, dan kini ketika berlangsungnya acara Stop The Crash di Litar Antarabangsa Sepang, UMWT telahpun mempamerkan Camry Hybrid varian tertinggi iaitu 2.5 Hybrid Luxury.

Untuk keseluruhan, model ini sama seperti Camry Hybrid sedia ada, tetapi ia kini diberi sedikit peningkatan. Roda aloi berdiameter 17-inci pada model Luxury ini masih lagi sama, tetapi diberikan kemasan perak yang berbeza. Lampu kabus hadapan kini diberikan lampu dari jenis LED manakala sistem audio JBL pula diberikan dua unit pembesar suara tambahan, menjadikan jumlah keseluruhan 12-unit pembesar suara. Kamera rekod pemanduan juga diberikan secara standard.

toyota-camry-hybrid-luxury-2_bm

Varian Camry Hybrid Premium baharu dijual pada harga lebih mampu milik RM164,900 dan hadir tanpa ciri seperti pengecas telefon pintar tanpa wayar Qi, nanoe ioniser serta skrin sesentuh infotaimen bersaiz 7.0-inci (ditawarkan sebagai opsyen). Varian ini juga diberikan tayar bersaiz 215/60R16 berbanding 215/55R17 pada model Luxury; sama seperti Camry Hybrid 2015.

Camry Hybrid Luxury dijual pada harga sama seperti Hybrid Premium sebelum ini yang diperkenalkan pada tahun lalu iaitu RM174,900. Barisan Camry yang dikemaskini ini menawarkan lebih pilihan kepada pelanggan. Semua varian Camry termasuk model asas 2.0 liter kini didatangkan standard dengan tujuh-beg udara serta Kawalan Stabiliti Elektronik (ESC).

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required