VPCM umum pelantikan pengarah urusan baharu

erik_winter_joins_florian_steiner

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) hari ini mengumumkan pelantikan Erik Winter sebagai Pengarah Urusannya yang baharu berkuat kuasa serta-merta.

Winter menggantikan Pengarah Urusan sebelumnya, Alin Tapalaga yang kembali ke Eropah berikutan masalah kesihatan dan ditugaskan memantau operasi Jenama dan Sumber Manusia Syarikat. Malah beliau juga menyertai Pengarah Urusan VPCM untuk Selepas Jualan, Teknologi Maklumat dan Kewangan, Florian Steiner.

Tidak asing dalam dunia peruncitan automotif, Winter membawa bersama pengalaman dan kepakaran yang diperolehinya selama 16 tahun berkhidmat di pelbagai unit perniagaan Porsche Holding Salzburg (PHS) di seluruh dunia. Sebelum ini beliau pernah bertugas di China dan bertanggungjawab ke atas operasi peruncitan salah satu jenama yang diwakili oleh PHS.

Bersama-sama dengan Steiner, Winter akan memberi fokus ke atas strategi VPCM untuk meningkatkan perkongsian pasaran, mengukuhkan rangkaian pengedar Volkswagen serta meningkatkan kualiti perkhidmatan selepas jualannya.

volkswagen-passat-280-tsi-trendline-1

Dengan barisan produk yang semakin mantap berikutan pelancaran model utama Volkswagen baru-baru ini iaitu Passat serba baharu, komitmen VPCM untuk mengembangkan lagi jenama Volkswagen di Malaysia semakin kukuh, biarpun di sebalik landskap automotif di Malaysia yang sangat kompetitif.

Sebagai sebahagian daripada strategi untuk menambah baik pengalaman pemilikan produk Volkswagen, VPCM telah memperkenalkan jaminan pengeluar selama lima tahun ke atas semua kereta Volkswagen yang dibeli mulai 1 September 2016. Passat serba baharu yang dibeli dan didaftarkan sebelum 31 Disember 2016 turut hadir bersama penyelenggaraan percuma selama lima tahun.

Selain itu, VPCM turut memperkenalkan program “VPCM Customer Care Goodwill” yang memberikan pembaikkan goodwill dua-tahun tambahan kepada transmisi klac berkembar Direct Shift Gearbox (DSG) pada kereta-kereta VW yang diproduksi sehingga Disember 2013 dengan perbatuan sehingga 200,000 km. Waranti ini akan bermula selepas berakhirnya waranti lima tahun pada kereta-kereta berkenaan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required