Volkswagen Atlas dengan pakej R-Line didedahkan

Volkswagen Atlas dengan pakej R-Line didedahkan

Volkswagen telah mendedahkan pakej R-Line bagi model Atlas 2018. Pengeluar yang berpangkalan di Wolfsburg menyatakan kemasan baharu bagi pakej berkenaan menyerlahkan lagi imej sporty, baik luaran mahupun dalaman, dan memberikannya penampilan yang lebih dinamik.

Merupakan tambahan kepada kemasan bagi pakej Atlas SE dan SEL, R-Line turut menambah penggunaan rim aloi 201 inci dengan jejari berkembar, penjenamaan R-Line, bampar depan dan belakang khusus, dengan saluran masukan udara di depan serta diffuser di bahagian belakang, dan juka kit badan.

Di dalam, pakej ini menempatkan logo R-Line sebagai “penyambut tetamu”; terpampang pada skrin Modular Infotainment Platform (MIB II) sebaik unit berkenaan dihidupkan. Ciri lain termasuk stereng R-Line dan pelindung pedal yang diperbuat daripada besi tahan karat.

Ia bagaimanapun hanya melibatkan kemasan dan trim bagi R-Line. Oleh itu, sama seperti penawran Atlas sebelum ini, ia ditawarkan dengan dua pilihan enjin; 2.0 liter TSI dengan 235 hp atau 3.6 liter V6 dengan 276 hp – dan dipadankan dengan kotak gear automatik lapan-kelajuan. Sistem 4Motion AWD Volkswagen pula disertakan bagi model V6. Atlas akan mula dijual tahun ini di Amerika Syarikat, dengan pakej R-Line menyusul kemudiannya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required