Karnival MYPerodua Nation – peluang menangi Axia

Karnival MYPerodua Nation – peluang menangi Axia

Perodua akan menganjurkan karnival MYPerodua Nation mulai 20 hingga 22 Januari di Aeon Mall Shah Alam (tempat parkir terbuka), dan semua rakyat Malaysia dijemput untuk memeriahkannya.

Menariknya, para pengunjung berpeluang memenangi Perodua Axia, di samping pelbagai lagi hadiah menarik menerusi aktiviti cabutan bertuah. Selain itu, acara ini juga akan dihiburkan oleh persembahan artis popular, penampilan istimewa selebriti dan juga tayangan filem secara terbuka.

“MYPerodua Nation terbuka untuk semua orang. Nikmati pengalaman penuh bermakna bersama kami dengan pelbagai tawaran menarik serta pelbagai lagi kejutan yang bakal menanti kunjungan anda semua,” ujar pengarah urusan bahagian jualan Perodua, Datuk Dr.Zahari Husin.

Malah ahli Perodua UFirst juga berpeluang menyertai “UFirst Warrior Challenge” dengan tawaran wang tunai sebagai hadiah. Bagi yang berminat, boleh mendaftar menerusi www.ufirst.com.my sebelum 13 Januari ini.

Karnival MYPerodua Nation – peluang menangi Axia

“Malah kami turut menyediakan aktiviti dan promosi istimewa buat penuntut universiti dan kolej yang ingin membeli kereta Perodua pertama mereka atau boleh menyertai Uni-Quest Challenge sebagai sebahagian daripada aktiviti promosi tahunan,” tambah Zahari lagi.

Bagi yang berminat untuk memilik kenderaan Peroda baharu, Golden Prosperity Deals turut memberikan tawaran menarik sempena dengan promosi Tahun Baru Cina. Malah pelanggan boleh menerima rebat tunai sehingga RM3,888 bagi model Perodua terpilih. Bagi pelanggan sedia ada, turut berpeluang menerima baucer servis percuma, berserta diskaun istimewa sehingga 50% bagi alat ganti dan aksesori.

“Semua orang dijemput untuk bersama-sama Perodua bagi memeriahkan lagi acara ini sebagai cara kita menyambut kedatangan 2017 dengan penuh keceriaan,” ujar Zahari lagi.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required