Proton perkenalkan pakej internet YES Altitude 4G yang dipertingkatkan; kini 16GB, percuma setahun

Proton perkenalkan pakej internet YES Altitude 4G yang dipertingkatkan; kini 16GB, percuma setahun

Proton Holdings Bhd dengan kerjasama YTL Communications Sdn Bhd hari ini memperkenalkan pakej internet dalam kenderaan Yes Altitude 4G kepada pelanggan yang membeli kenderaan Proton. Ini bagaimana pun bukanlah kali pertama tawaran seperti diberikan.

Sejak perjanjian persefahaman di antara kedua-dua syarikat ini dimeterai pada 2011, sejumlah 125,000 pakej sambungan internet mudah alih ini telah dinikmati oleh pelanggan dan pemilik Proton sehingga hari ini. Cuma, yang memebezakan tawaran terbaru ini ialah pakej yang diberikan kini dipertingkatkan.

Jika sebelum ini pakej berkenaan meliputi peranti YES 4G Huddle XS mobile hotspot, kini pelanggan akan menerima lebih daripada itu; ia digantikan dengan sebuah telefon pintar YES Altitude 4G LTE. Ia ditawarkan secara percuma selama setahun, bagi pelanggan yang membeli mana-mana model kenderaan Proton bagi varian Executive dan ke atas.

Proton perkenalkan pakej internet YES Altitude 4G yang dipertingkatkan; kini 16GB, percuma setahun

“Tawaran ini sah selagi stok masih ada. Ia juga antara lain akan dilengkapi dengan aplikasi MyProton untuk memudahkan pelanggan menempah slot servis kenderaan mereka, atau tawaran semasa yang disediakan oleh Proton,” jelas CEO Proton, Datuk Fuaad Kenali.

Pelan internet oleh Yes ini ditawarkan secara eksklusif kepada pelanggan Proton. Kapasiti penggunaan data yang diberikan kini ialah 16GB, dan boleh digunakan secara percuma selama setahun. Selepas tempoh itu, jika pelanggan ingin terus menggunakan khidmat berkenaan, mereka boleh berbuat demikian dengan berurusan terus dengan pihak YES selaku penyedia perkhidmatan berkenaan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required