Honda Wave Dash FI edisi terhad – harga dari RM5,776

Honda Wave Dash FI edisi terhad – harga dari RM5,776

Boon Siew Honda kini memperkenalkan Honda Wave Dash FI edisi terhad untuk pasaran tempatan. Model yang dilancarkan secara rasmi pada Januari 2016 itu kini menerima beberapa kelainan dari penawaran versi terbaru ini.

Antara yang diberi nafas baru ialah pilihan warna dan grafik yang digunakan pada badan motosikal tempil berbeza, penggunaan tayar tanpa tiub serta sport rim merah antara perkara yang memberi suntikan unik bagi model edisi terbaru model berkenaan.

Model ini dijana oleh enjin 109 cc empat lejang dengan sistem suntikan bahan api PGM-Fi dan turut diiktiraf sebagai kenderaan cekap tenaga (EEV). Dengan teknologi tersebut, ia bukan hanya meningkatkan prestasi, malah mencapai tahap penggunaan bahan api serendah 1.8l/100 km.

Harganya? Honda Wave Dash Fi edisi terhad ini ditawarkan dalam dua varian; Siri S dengan brek cakera tunggal dijual pada harga RM5,775.94, manakala bagi Siri R dengan brek cakera berkembar pula pada harga RM 6,040.94. Harga yang dinyatakan ini adalah termasuk GST, dan didatangkan dengan jaminan dua tahun atau 20,000 km (yang mana dahulu) daripada pengeluar.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required