Pusat 3S Volkswagen Tebrau, JB, dilancarkan

Pusat 3S Volkswagen Tebrau, JB, dilancarkan

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) dan WN Motorworld Sdn Bhd telah melancarkan pusat 3S baharu Volkswagen yang terletak di Tebrau, Johor Bahru.

Dengan pelaburan sebanyak RM1.5 juta bagi membangunkan pusat 3S ini, ia dikendalikan oleh WN Motorworld, dengan menaiktaraf fasiliti dan kini menjadi pusat jualan dan selepas jualan bagi Volkswagen di sekitar Tebrau, Johor Bahru, Kota Tinggi, Pasir Gudang dan kawasan sekitar Kota Iskandar.

Dengan kawasan seluas 13,123 kaki persegi, Pusat 3S Volkswagen Tebrau ini mampu mempamerkan lapan unit model kenderaan dalam satu masa, serta mempunyai tujuh petak penyelenggaran yang dikenalikan oleh kakitangan selepas jualan yang berpengalaman dan terlatih. Malah pusat ini turut dilengkapi dengan peralatan servis dan diagnostik terkini serta lain-lain kelengkapan selepas jualan yang diluluskan oleh Volkswagen Jerman.

Selain itu, ia turut dilengkapi dengan ruang menunggu untuk para pelanggan termasuk kemudahan sambungan WiFi dan kafe mini.

“Kami mengiktiraf perhubungan yang utuh di antara para pelanggan kami, dan disebabkan itu kami sangat bekerjasama dengan rakan pengedar kami untuk memastikan mereka dapat memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk para pelanggan. Dengan pembukaan Pusat 3S Tebrau ini menunjukkan kekuatan rangkaian bagi para pelanggan di selatan dan menawarkan perkhidmatan yang diperlukan, termasuk perkhidmatan selepas jualan,” ujar Erik Winter, Pengarah Urusan VPCM.

Pusat 3S Volkswagen Tebrau beroperasi setiap hari dari jam 9 pagi hingga 7 malam. Manakala perkhidmatan selepas jualan pula beroperasi setiap Isnin hingga Sabtu dari jam 8.30 pagi hingga 5.20 petang dan tutup pada cuti umum.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required