Beberapa jalan di George Town ditutup sehingga 25 Feb ini sempena Perayaan Pelancongan CNY 2017

Beberapa jalan di George Town ditutup sehingga 25 Feb ini sempena Perayaan Pelancongan CNY 2017

Bermula semalam sehingga 25 Februari ini, terdapat beberapa jalan di sekitar George Town, Pulau Pinang, ditutup untuk lalu lintas, bagi memberikan laluan penganjuran majlis Perayaan Pelancongan Tahun Baharu Cina (CNY) 2017 yang akan diadakan di Jalan Padang Kota Lama pada Jumaat ini.

Menurut Timbalan Pengarah Tourism Malaysia Pulau Pinang, Nooramanina Mohd Idris, penutupan jalan itu melibatkan Jalan Tun Syed Sheh Barakbah yang ditutup mulai 23 hingga 25 Feb ini, Lebuh Duke (ditutup pada 24-25 Feb) serta Jalan Padang Kota Lama dari Isnin (semalam) hingga Sabtu ini, laporan Bernama.
abtu ini.

Sehubungan itu, pengguna jalan raya diminta mematuhi arahan trafik yang disediakan oleh penguatkuasa tempatan dan polis bagi kelancaran lalu lintas di kawasan yang terlibat.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required