UMWT memperkenalkan aplikasi Toyota Drive Mobile – tempahan servis, bantuan tepi jalan, senarai Topmark

Toyota Drive Mobile Application

You're just a click away from quick assistance with the Toyota Drive app!Download it now on App Store or Google Play!App Store: tyt.my/ToyotaDrive-AppStoreGoogle Play: tyt.my/ToyotaDrive-GooglePlay

Posted by Toyota Malaysia on Monday, 6 February 2017

UMW Toyota Motor Sdn Bhd (UMWT), telah memperkenalkan aplikasi baharu khas untuk para pelanggannya iaitu Toyota Drive Mobile. Di mana menerusi aplikasi ini, para pelanggan boleh membuat temujanji untuk servis, memerlukan perkhidmatan bantuan tepi jalan 24 jam, mengetahui pakej servis dan cawangan berhampiran serta mengikuti perkembangan bagi tawaran terkini, semuanya melalui telefon pintar.

Aplikasi ini boleh dimuat turun menerusi Google Play Store dan Apple App Store secara percuma. Selain elemen utama yang disebut di atas yang mana boleh diakses menerusi aplikasi Toyota Drive Mobile ini, para pengguna juga boleh menyemak senarai dan harga bagi kenderaan pre-owned Toyota dari Topmark, yang kini memiliki enam cawangan di Semenanjung Malaysia.

Di samping itu, pemilik kenderaan yang telah mendaftar juga boleh mengakses sejarah servis kenderaan mereka, mengetahui tip penjagaan kenderaan dan menonton saluran media sosial Toyota menerusi aplikasi ini. Sila tonton video di atas untuk mengetahui bagaimana aplikasi ini berfungsi.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required