Bermaz perkenal waranti baharu lima-tahun/100,000 km untuk semua model Mazda kecuali trak pikap BT-50

Bermaz perkenal waranti baharu lima-tahun/100,000 km untuk semua model Mazda kecuali trak pikap BT-50

Di samping Mazda CX-9 baharu, pengedar rasmi Bermaz dalam diam telah memperkenalkan waranti baharu iaitu lima-tahun/100,000 km, berbanding yang sebelum ini dengan perlindungan tiga-tahun, had perbatuan kekal sama. Ia diaplikasikan untuk semua model Mazda kecuali trak pikap BT-50, yang masih kekal dengan waranti sama seperti sebelum ini.

Ia meletakkan Mazda sebaris dengan pengeluar kenderaan arus perdana yang lain dalam penawaran waranti, walau pun seharusnya ia meletakkan had perbatuan sama seperti Perodua dan Proton iaitu 150,000 km. Honda, Toyota dan Nissan, pula menawarkan waranti perbatuan tanpa had, manakala Nissan mendahului kelasnya dengan penawaran perlindungan selama tujuh-tahun.

Selain melanjutkan waranti ini, Bermaz turut menawarkan pakej servis percuma tiga-tahun/60,000 km untuk semua modelnya (kecuali BT-50), sama seperti sebelum ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required