Kiosk Chatime, Llaollao dan Gindaco kini dibuka kedai-kedai Shell Select terpilih seluruh Malaysia

Shell-Select-store-Taman-Connaught-1_BM

Bertempat di stesen minyak Shell Taman Connaught, Cheras, Shell Malaysia hari ini mengumumkan secara rasmi kerjasama mereka bersama Loob Holding yang membawa pembukaan kiosk Chatime, Llaollao dan Gindaco di kedai-kedai Shell Select terpilih seluruh negara.

Langkah ini adalah lanjutan dari usaha Shell Malaysia sebelum ini yang mengumumkan program transformasi tiga tahun Welcome to Shell yang mensasarkan agar dapat memberi hospitaliti terbaik buat pengguna jalan raya.

Kini pengguna Shell akan dapat menikmati Chatime iaitu minuman terkemuka dari Taiwan, yogurt asli Llaollao dari Sepanyol dan Gindaco iaitu takoyaki premium dari Jepun ketika singgah mengisi minyak di stesen Shell. Setakat ini Kiosk Chatime telah pun beroperasi di 11 kedai Shell Select terpilih.

“Kami gembira untuk mengumumkan kerjasama bersama Loob Holding, kerana pihak Shell Malaysia dan Loob Holding berpegang pada nilai yang sama iaitu meningkatkan kepuasan dan pengalaman pelanggan. Sebagai rakan yang dipercayai oleh warga Malaysia sepanjang 125 tahun ini, kami berharap supaya stesen-stesen kami menjadi pusat komuniti tempatan untuk mengisi minyak, berehat dan beredar dengan tahap kegembiraan yang lebih tinggi berbanding waktu mereka sampai.” Kata Ben Mahmud, Ketua Jabatan Pemasaran Runcit Shell Malaysia.

Shell-Select-store-Taman-Connaught-2_BM

Pengarah Urusan Loob Holding Bryan Loo berkata beliau teruja dengan peluang untuk memperkenalkan jenama-jenama F&B premium kepada pengguna-pengguna melalui kedai-kedai Shell Select.

“Sasaran kami adalah untuk melancarkan 100 kedai di Shell Selelct sebelum hujung tahun 2018. Kami akan melancarkan sebanyak 30 kedai sebelum hujung tahun ini. Selain di Taman Connaught, kedai-kedai kami telah mula beroperasi di sepuluh Shell Select yang lain di KL, Selangor, Pulau Pinang, Perak, Kedah dan Johor.

Menerusi program transformasi ini, kedai-kedai Shell Select bukan sahaja dilengkapi dengan “food oasis”, Ia juga akan dilengkapi dengan ruang makan yang sangat selesa, Wi-Fi percuma serta stesen pengecas peralatan elektronik. Untuk pelanggan yang beragama Islam, surau baharu yang bukan sahaja bersih malah cantik dan selesa juga disediakan untuk mereka beribadah.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required