Peugeot taja 298 kereta untuk Sukan SEA 29 dan Sukan Para 9 2017 – model Traveller, 508 dan 408

Peugeot taja 298 kereta untuk Sukan SEA 29 dan Sukan Para 9 2017 – model Traveller, 508 dan 408

Pengedar rasmi kenderaan Peugeot di Malaysia, Nasim Sdn Bhd menjadi penyedia pengangkutan utama bagi Sukan Kuala Lumpur 2017, dengan penajaan 298 buah kenderaan yang terdiri daripada model Traveller, 408 dan 508. Sukan Kuala Lumpur 2017 (KL2017) terdiri daripada dua iaitu Sukan SEA ke-29 dan Sukan Para ke-9.

Satu majlis penyerahan kunci diadakan di pusat pameran Peugeot di Glenmarie, Shah Alam pagi ini, dan replika kunci kenderaan tersebut diserahkan oleh Pengerusi Eksekutif dan Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Naza Corporation Holdings Sdn Bhd, SM Nasarudin Tan Sri SM Nasimuddin kepada Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin.

“Adalah satu penghargaan bagi Naza untuk menjadi sebahagian daripada acara besar ini, dan diharapkan 298 buah kenderaan ini dapat memberikan pemanduan yang berprestij serta pengalaman yang terbaik bagi penumpang di KL2017,” tambah Nasarudin.

Peugeot taja 298 kereta untuk Sukan SEA 29 dan Sukan Para 9 2017 – model Traveller, 508 dan 408

Selain daripada 298 kenderaan ini, Peugeot juga melancarkan dua buah 208 khas, yang akan digunakan untuk menunjukkan sokongan kepada atlet Malaysia yang akan bertanding dalam dua sukan ini. Kereta ini akan dibawa ke pameran jelajah seluruh Malaysia, dan orang ramai boleh menurunkan ucapan semangat di atas badan kenderaan ini. Pada majlis sama, Khairy diberi penghargaan untuk menjadi yang pertama menurunkan tanda tangan di atas kereta tersebut.

Bagi orang ramai, mereka juga berpeluang memenangi 100 tiket percuma (untuk 50 orang) untuk menyaksikan majlis pembukaan KL2017 di Stadium Nasional Bukit Jalil, dan apa yang mereka perlu lakukan hanyalah mengambil gambar bersama kereta 208 khas ini dan memuat naik ia ke media sosial bersama tanda hashtag #peugeotmalaysia, #drivingchampions dan #nazacorp.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required