Honda M’sia tawar pemeriksaan percuma untuk semua jenis kereta, termasuk dari jenama lain di Borneo

Honda M’sia tawar pemeriksaan percuma untuk semua jenis kereta, termasuk dari jenama lain di Borneo

Honda Malaysia (HM) kini sedang menjalankan kempen keselamatan jalan rayanya di kawasan Malaysia Timur sepanjang hujung minggu ini. Pada booth yang bakal dibuka di beberapa kawasan di Kota Kinabalu dan Kuching, HM bakal menyediakan perkhidmatan pemeriksaan percuma bukan sahaja untuk kenderaan jenamanya, tetapi turut dibuka untuk kereta dari jenama-jenama lain.

Menerusi kempen berkenaan, juruteknik yang bertugas akan memeriksa 32-bahagian kenderaan anda secara percuma yang merangkumi bahagian seperti kesemua lampu, komponen-komponen sistem penyejukkan, pengelap cermin, cermin sisi, penghawa dingin, penggera keselamatan, paparan meter, tali-tali sawat, tali pinggang keledar, hon dan pelbagai lagi.

Honda M’sia tawar pemeriksaan percuma untuk semua jenis kereta, termasuk dari jenama lain di Borneo

Mereka juga akan melakukan pemeriksaan terhadap cecair-cecair dan bendalir pada sistem hidraulik kenderaan, minyak enjin, tahap kuasa bateri, dan juga keadaan tayar.

Untuk di Kota Kinabalu, Sabah, booth ini akan dibuka di Petron Ulam South Jalan Lintas dan juga Petron KM25 Jalan Tuaran. Manakala di Kuching pula, ia akan dibuka di E-Mart Matang dan juga Giant Stutong. Ia akan berlangsung bermula hari ini (26 Mei) sehingga 28 Mei 2017 dan akan mula dibuka bermula 8 pagi sehingga 6 petang.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required