LITRAK tawar diskaun tol untuk pengguna Lebuhraya LDP, SPRINT dan KESAS sempena Aidilfitri

LITRAK tawar diskaun tol untuk pengguna Lebuhraya LDP, SPRINT dan KESAS sempena Aidilfitri

Lingkaran Trans Kota Sdn Bhd (LITRAK) telah mengumumkan bakal menawarkan diskaun tol untuk tiga lebuhraya di bawah kendaliannya sempena Aidilfitri ini.

Bagi pengguna Lebuhraya Damansara-Puchong (LDP) dan Lebuhraya SPRINT akan menikmati kadar diskaun tol masing-masing sebanyak 60 sen dan 20 sen pada 25 Jun 2017 (Ahad), bermula jam 12 tengah malam hingga 11.59 malam.

Menurut CEO LITRAK, Sazally Saidim bagi pengguna Lebuhraya Shah Alam (KESAS) pula, diskaun tol sebanyak 10% akan ditawarkan kepada kenderaan kelas 1 pada hari dan waktu yang sama.

“Kami menjangkakan kira-kira 451,000 pengguna di LDP dan SPRINT serta 220,000 pengguna Kelas 1 Lebuhraya KESAS bakal menerima faedah sempena pemberian diskaun itu yang merupakan amalan LITRAK sejak 2010. Sejak tahun 2010 hingga 2016, hampir RM10 juta subsidi tol telah diberikan kepada pengguna LDP, SPRINT dan KESAS pada setap musim perayaan di Malaysia,” katanya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required