BMW 7 Series 40 Jahre – hanya 200 unit akan dijual

BMW 7 Series 40 Jahre – hanya 200 unit akan dijual

Tahun ini adalah ulang tahun ke 40 BMW 7 Series, dan bagi menyambutya, pengeluar dari Jerman itu telah menyediakan sebuah model edisi terhad yang setakat ini dipanggil sebagai BMW 7 Series 40 Jahre. Ia akan membuat penampilan semasa Frankfurt Motor Show 2017 September ini.

Hanya 200 unit model istimewa ini akan dibuat, dan ia boleh didapati sama ada dalam bentuk standard ataupun jarak roda panjang dan pilihan asas daripada 740i/740d enjin enam silinder, 750i/750d enjin lapan silinder, M760Li 12 silinder ataupun 740e plug-in hybrid. Anda juga boleh mendapatkannya dengan sistem pacuan semua roda xDrive.

BMW 7 Series 40 Jahre – hanya 200 unit akan dijualBMW 7 Series 40 Jahre – hanya 200 unit akan dijual

Beza di antara 7 Series 40 Jahre ini dengan model standard adalah dua pilihan warna baru – Frozen Silver Matte dan Petrol Mika Metalik. M Aerodynamics Package juga datang secara standard, bersama kemasan hitam berkilat Shadow Line di luar, rim aloi 20 inci Individual dan lencana khas.

Di dalam, semua model 7 Series 40 Jahre datang terus dengan Comfort Seat, dan dibalut dengan kulit Individual Merino warna Smoke White, dengan kombinasi sama warna Cohiba Brown dan hitam. Bergantung kepada warna tempat duduk ini, panel hiasan akan datang dengan sama ada hitam berkilat atau kayu warna Smoke Brown Eucalyptus. Turut diberi adalah penyandar kepala Alcantara warna Smoke White, serta Comfort Cushion (disulam dengan logo edisi istimewa ini) dan karpet Smoke White.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required