SPYSHOT: Proton Persona ditemui dengan rim Iriz

SPYSHOT: Proton Persona ditemui dengan rim Iriz

Proton Persona nampaknya seperti akan diberikan pembaharuan tidak lama lagi, seperti gambar yang dihantar oleh pembaca kami ini, Nazli Zakaria yang menemui sedan segmen B tersebut, di atas treler menggunakan rim yang berbeza berbanding rekaan asalnya.

Rim ini, yang kelihatan seperti masih lagi berdiameter 15 inci nampak seperti diambil daripada model Iriz 1.6 Premium, yang iaitu varian paling tinggi. Cumanya, pada Iriz, ia menggunakan cat dua tona warna tetapi pada model yang dijumpai ini ia hanyalah berwarna kelabu. Mungkin rekaan rim sebelum ini yang lebih sibuk kurang diterima ramai.

Selain daripada itu, kereta ini masih nampak sama seperti model yang dijual sekarang. Jika benar Persona yang dinaik taraf ini akan diperkenalkan dalam pasaran, ia adalah kali kedua model tersebut diberi pembaharuan, di mana pada bulan Ogos lalu, ia dinaik taraf dengan sistem informasi dan hiburan dengan skrin sesentuh.

GALERI: Proton Persona 1.6 Premium CVT 2016

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required