Ford daftar paten meja boleh lipat dengan beg udara

Ford daftar paten meja boleh lipat dengan beg udara

Ford nampaknya mengambil langkah awal untuk pembangunan konsep dalam kereta autonomous, apabila dilaporkan oleh Motor1 telah mendaftar paten untuk rekaan meja boleh simpan dengan beg udara di sekelilingnya. Beritahu Ford kepada Motor1, meja ini bukanlah untuk van yang besar, tetapi lebih kepada kereta autonomous penuh masa hadapan.

Imej yang didapati ini jelas menunjukkan keadaan kereta tanpa pemandu, dengan semua empat orang yang berada di dalamnya menghadap di antara satu sama lain. Meja ini sebenarnya boleh dilipat masuk ke dalam lantai, tetapi jika berlaku kemalangan sewaktu ia tegak di atas, ia mempunyai beg udara di sekelilingnya.

Melihat kepada kenderaan autonomous yang masih memerlukan banyak perkara sebelum menjadi realiti sepenuhnya, meja ini juga masih belum pasti bila akan digunakan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required