Toyota Hilux bakal dipertingkatkan lebih awal di Thai?

Toyota Hilux bakal dipertingkatkan lebih awal di Thai?

Perubahan pertengahan-hayat untuk suntikan yang lebih segar bagi Toyota Hilux generasi ke-lapan bakal dilakukan, menurut laman web Thailand Headlightmag. Laporan tersebut menyebut, langkah ini diambil bagi membolehkan Toyota menonjolkan pengenalan pasaran bagi Hilux Revo di Thailand seawal-awalnya bulan hadapan.

Perubahan tersebut juga akan memfokuskan peningkatan visual, termasuk bahagian hadapan turut dipertingkatkan serta memberikan imej yang lebih bergaya dan maskulin. Walau bagaimana pun tiada perubahan mekanikal bakal dilakukan. Buat masa ini, Hilux ditawarkan dengan dua pilihan enjin iaitu 2.8 liter 1GD-FTV dan 2.4 liter 2GD-FTV.

Sementara di Malaysia pula, Hilux baru sahaja dipertingkatkan dengan kit badan yang lebih bergaya, malahan jumlah variannya juga dikurangkan dari lapan ke enam. Harga bermula RMRM87,200 untuk Single-Cab 2.4 MT 4×4 hingga RM130,900 bagi Double-Cab 2.8G AT 4×4.

Anda boleh mengetahui lebih lanjut berkenaan spesifikasi penuh semua varian Hilux ini laman web CarBase.my.

GALERI: Toyota Hilux Double Cab 2.8G A/T 4×4

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required