Litrak tawar diskaun tol antara 20-60 sen untuk empat lebuhraya kendaliannya sempena Tahun Baharu Cina

Litrak tawar diskaun tol antara 20-60 sen untuk empat lebuhraya kendaliannya sempena Tahun Baharu Cina

Sempena dengan Tahun Baharu Cina yang bakal menjelang hujung minggu hadapan, Lingkaran Trans Kota Sdn. Bhd. (Litrak) telah mengumumkan pemberian diskaun tol kepada pengguna yang akan melalui empat lebuh raya di bawah kendaliannya sempena sambutan Tahun Baru Cina minggu hadapan.

Litrak berkata, diskaun tol antara 20 sen hingga 60 sen itu adalah untuk pengguna Lebuh Raya Shah Alam (Kesas), Lebuh Raya Damansara-Puchong (LDP), Lebuh Raya Sistem Penyuraian Trafik Kuala Lumpur Barat (Sprint) dan Lebuh Raya Syarikat Mengurus Air Banjir dan Terowong (Smart).

Menurut CEO Litrak, Sazally Saidi, pemberian diskaun itu diberikan kepada pengguna Kesas, LDP dan Sprint bermula pukul 12 tengah malam sehingga 11.59 malam pada 16 Februari ini.

Bagi pengguna Smart pula, mereka akan menikmati diskaun lebih awal iaitu pada 10 Februari bermula pukul 6 pagi sehingga 6 pagi keesokkan harinya.

Manakala diskaun tol yang akan diberikan bagi tol LDP ialah sebanyak 60 sen manakala Sprint pula 20 sen bagi semua kelas kenderaan sementara bagi Kesas pula diskaun 20 sen untuk kenderaan 1 sahaja serta pengguna Smart diskaun 30 sen akan diberikan kepada kelas kenderaan satu dan empat.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required