Harga bahan api 18-25 April 2018 – harga tak berubah

Harga bahan api 18-25 April 2018 – harga tak berubah

Seperti dijangka, harga bahan api untuk minggu ini kekal lagi buat kali keempat berturut-turut. Jadi, bermula tengah malam ini hingga 25 April 2018, anda perlu membayar untuk bahan api dengan kadar yang sama seperti minggu lalu.

Harga bahan api RON 95 masih lagi dijual pada harga RM 2.20 seliter manakala RON 97 pula dijual pada harga RM2.47 seliter. Manakala untuk bahan api diesel pula, Euro 2M akan dijual pada harga RM2.18 seliter, diikuti RM2.28 seliter untuk diesel Euro 5.

Rasanya minggu depan pun sama juga, kalau nasib baik mungkin turun. Kan?

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required