Mercedes-Benz A-Class W177 terima Sport Equipment

Mercedes-Benz A-Class W177 terima Sport Equipment

Mercedes-Benz telah memperkenalkan lebih banyak aksesori untuk A-Class W177 baharu dengan pek Sport Equipment baharu, yang mensasarkan individu yang inginkan lebih banyak imej sporty pada model kompak mereka.

Sport Equipment merangskumi beberapa kekemasan gaya-karbon, termasuk pada perumah cermin sisi luaran, penutup tiang-B, apron spoiler lip hadapan, skirt sisi dan spoiler bumbung. Kesemua elemen ini boleh ditempah secara berasingan atau pun set, dan ia termasuk dengan spoiler belakang dengan cat yang sama warna dengan badan kereta.

Pengeluar kereta terbabit juga telah memperkenalkan beberapa rekaan roda , dari saiz 16- hingga 19-inci. Ini termasuklah pilihan set jejari-berkembar-lima dengan kekemasan vanadium silver 16-inci dan juga unit jejari-lima 17-inci yang juga dicat dengan kekemasan yang sama. Selain itu, ia turut mendatangkan pilihan roda bersaiz 18- dan 19-inci dengan rekaan jejari-berkembar-lima yang dicat dengan warna hitam.

Model terkini A-Class pertama kali diperkenalkan di Geneva Motor Show tahun ini, dengan mempamerkan rekaan dan pelbagai barisan teknologi serba baharu. Ini termasuklah dengan antara muka Mercedes-Benz User Experience (MBUX), dan juga enjin serta dua konfigurasi suspensi yang disemak semula.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required