Laluan Senawang-Pedas Linggi arah selatan ditutup secara berperingkat mulai 7 hingga 22 Nov – PLUS

Laluan Senawang-Pedas Linggi arah selatan ditutup secara berperingkat mulai 7 hingga 22 Nov – PLUS

Sebahagian lorong di laluan Senawang ke Pedas Linggi (arah selatan) antara Kilometer (KM) 251.60 dan 247.60 Lebuhraya Utara Selatan (PLUS) ditutup sementara secara berperingkat bagi kerja-kerja penyelenggaran jalan.

Menurut PLUS, kerja-kerja penyelenggaraan itu akan bermula pada 9 malam sehingga 8 malam keesokannya pada tiga tempoh yang ditetapkan iaitu pada 7 hingga 8 November, 11 hingga 15 November dan 21 hingga 22 November.

Manakala 7 hingga 8 November, kerja-kerja penyelenggaraan melibatkan km249.3 hingga KM248.3, 11 hingga 15 November (KM249.7 hingga KM248.6) dan 21 hingga 22 November (KM249.3 hingga KM248.3).

Bagaimanapun, kerja-kerja penyelenggaraan jalan di lokasi itu akan dihentikan sementara pada 2 hingga 6 November bagi memastikan perjalanan trafik lancar sempena perayaan Deepavali. Justeru, PLUS menasihatkan semua pemandu yang menggunakan laluan itu supaya merancang perjalanan, mematuhi semua papan tanda serta arahan yang diberikan oleh PLUS.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required