Ford Malaysia tawar pakej sempena Aidilfitri – Ranger baharu dengan penjimatan sehingga RM11,000

Ford Malaysia tawar pakej sempena Aidilfitri – Ranger baharu dengan penjimatan sehingga RM11,000

Sempena dengan sambutan Hari Raya Aidilfitri yang bakal tiba awal Jun ini, Sime Darby Auto ConneXion (SDAC), pengedar tunggal Ford di Malaysia hari ini mengumumkan jualan promosi untuk membolehkan para pelanggan pulang berhari raya dengan lebih bergaya.

Bermula dari 1 Mei sehinggga 30 Jun 2019, para pelanggan boleh memiliki Ranger dengan bayaran ansuran serendah RM436 sebulan dengan penjimatan sehingga RM11,000. Selain dari itu, kadar pinjaman serendah sifar peratus juga turut ditawarkan (tertakluk pada terma dan syarat). Bukan itu saja, sepanjang tempoh promosi selama dua bulan itu, 30 pelanggan bertuah berpeluang untuk memenangi barangan elektrik bernilai sehingga RM2,000 setiap satu.

“Kami mahu memberikan pengalaman pemilikan yang terbaik, bermula dari meringankan beban tanggungan pada Hari Raya ini. Promosi kami membenarkan bayaran ansuran bulanan yang rendah dengan kadar pinjaman serendah sifar peratus, disertakan dengan rebat tunai dan hadiah-hadiah menarik turut ditawarkan. Pastinya ia memberikan lebih banyak sebab untuk anda membeli sebuah Ford Ranger baharu di musim perayaan ini,” kata Syed Ahmad Muzri Bin Syed Faiz, Pengarah Urusan, Sime Darby Auto ConneXion.

Ford Malaysia tawar pakej sempena Aidilfitri – Ranger baharu dengan penjimatan sehingga RM11,000

Ranger hadir dengan sembilan varian merangkumi Ranger Raptor yang direka khusus untuk kelajuan tinggi dan pemanduan lasak. Manakala Ranger Wildtrak dari siri premium, juga XLT Plus, XLT dan XL yang versatile. Semenjak April, Ranger Raptor telah menambah dua warna baharu – Absolute Black dan Arctic White, tambahan kepada barisan warna sedia ada iaitu Lightning Blue dan Conquer Grey.

Ia juga didatangkan dengan pengalaman pemilikan yang hebat dan jaminan pengeluar selama tiga tahun atau sehingga 100,000 km, (yang mana tiba terlebih dahulu).

Diiktiraf sebagai ‘Built Ford Tough’ dengan perincian dalaman seumpama sebuah kereta, Ranger dilengkapi dengan rangkaian teknologi pintar yang kebanyakannya adalah yang pertama dan tunggal di dalam segmen tersebut. Gabungan semua ciri-ciri itu membolehkan Ranger untuk memenuhi keperluan dan gaya hidup untuk setiap segmen di dalam pasaran.

Looking to sell your car? Sell it with Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required