ULASAN VIDEO: Nissan X-Trail 2019 – dari RM134k

Kami telah sediakan liputan yang menyeluruh berkaitan Nissan X-Trail 2019 versi facelift terbaru. Bermula dengan laporan bertulis berkaitan pengenalannya secara rasmi untuk pasaran Malaysia, yang kemudiannya disusuli pula oleh laporan pandu uji yang memberi tanggapan terhadap semua varian yang ditawarkan ketika ini.

Bagi kandungan video pula, telah ada tiga sebelum ini. Pertamanya video tinjauan ringkas yang memperkatakan perbezaan varian yang ada, diikuti oleh video berkaitan ciri keselamatan Nissan Intelligent Mobility. Tidak lupa juga video “drag race” yang melihat perbezaan aspek prestasi antara varian yang berbeza berkenaan. Dan kini, kami kongsikan pula video pandu uji dan berkongsi pandangan tentang aspek pengendalian SUV dari Nissan ini.

Sekadar makluman, Nissan X-Trail 2019 ditawarkan dalam empat varian, bermula dengan yang paling asas 2.0L 2WD pada harga RM133,888; 2.0L 2WD Mid pada RM145,888; 2.5L 4WD pada RM153,888 dan yang paling tinggi, 2.0L Hybrid 2WD pada harga RM159,888. Semua varian menerima pengiktirafan EEV dan berkongsi sistem transmisi yang sama – Xtronic CVT dengan mod manual.

Model ini juga didatangkan jaminan lima-tahun, yang turut termasuk peralatan sistem hibrid serta pek bateri lithium-ion 0.9 kWh. Adakah Nissan X-Trail 2019 ini cukup meyakinkan anda untuk dipertimbangkan sebagai SUV untuk dimiliki?

GALERI: Nissan X-Trail 2.0L 2WD

GALERI: Nissan X-Trail 2.0L 2WD Mid

GALERI: Nissan X-Trail 2.5L 4WD

GALERI: Nissan X-Trail 2.0L Hybrid 2WD

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required