Jambatan Sultan Abdul Halim Mu’adzam Shah di KM16.0 hingga KM18.0 ditutup pada 23-24 Jun

Jambatan Sultan Abdul Halim Mu’adzam Shah di KM16.0 hingga KM18.0 ditutup pada 23-24 Jun

Pengendali Jambatan Sultan Abdul Halim Mu’adzam Shah (JSAHMS) atau Jabatan Kedua Pulau Pinang,
Jambatan Kedua Sdn Bhd (JKSB) memaklumkan laluan di antara KM16.0 hingga KM18.0 di kedua-dua arah di jambatan berkenaan akan ditutup sementara pada 23 hingga 24 Jun ini. Penutupan laluan berkenaan adalah dari jam 9 pagi hingga 6 petang bagi melaksanakan kerja-kerja penyelenggaraan.

JKSB berkata, lokasi penutupan pada 23 Jun melibatkan arah laluan Barat iaitu laluan dari Batu Kawan ke Batu Maung iaitu di KM16.0 sehingga KM18.0 di kawasan Rentang Navigasi Utama.

Manakala lokasi penutupan pada 24 Jun melibatkan arah Timur iaitu laluan dari Batu Maung ke Batu Kawan iaitu di KM18.0 sehingga KM16.0 di kawasan Rentang Navigasi Utama.

“Laluan kontra akan diaktifkan sehingga kerja-kerja penyelenggaraan selesai bagi melancarkan aliran trafik,” ujar kenyataan media yang dikeluarkan oleh JKSB.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required