#AudiOnTheMove – kempen servis selepas jualan istimewa dari Audi Malaysia untuk model-model lama

#AudiOnTheMove – kempen servis selepas jualan istimewa dari Audi Malaysia untuk model-model lama

PHS Automotive Malaysia (PHSAM) iaitu pengedar rasmi terkini untuk jenama Audi di Malaysia kini memperkenalkan kempen #AudiOnTheMove, iaitu kempen servis selepas jualan khas untuk model-model Audi yang lebih berusia. Dua pakej ditawarkan dalam kempen ini iaitu Pakej Pembaikan Audi dan juga Pakej Audi Plus.

Bagi Pakej Pembaikan Audi, ia adalah khas untuk model-model Audi yang berusia enam tahun dan ke atas. Menerusi pakej ini pelanggan akan ditawarkan diskaun sebanyak 30% ke atas beberapa alat ganti termasuklah set brek, penyerap hentak, galas bebola (bearing) dan tali sawat pemasaan (drive belt).

Untuk Pakej Audi Plus pula adalah pakej yang disediakan khas untuk model-model Audi yang berusia 5 tahun dan ke atas. Menerusi pakej ini, pelanggan ditawarkan diskaun sebanyak 10% untuk tiga servis pakej penyelenggaraan yang seterusnya.

Pakej Audi Plus ini sah dalam tempoh 3 tahun selepas pendaftaran, dan ia turut merangkumi perkhidmatan sokongan Bantuan Tepi Jalan Audi di seluruh negara sehingga 12 bulan dari tarikh penebusan baucar.

#AudiOnTheMove – kempen servis selepas jualan istimewa dari Audi Malaysia untuk model-model lama

Sebagai tambahan, bermula 1 April hingga 30 Jun, pemilik Audi yang berbelanja RM800 ke atas mana-mana pakej berpeluang untuk memenangi barangan eksklusif Audi. Manakala sempena sambutan Hari Raya, Audi Malaysia kini menawarkan pemeriksaan percuma ke atas kenderaan pemilik. Audi Malaysia turut memberi jaminan bahawa semua kerja-kerja pembaikan hanya akan menggunakan alat ganti tulen Audi.

Kempen ini bukan hanya dibuka untuk kereta-kereta Audi yang dijual secara rasmi oleh pengedar rasmi, malah PHSAM turut membukanya untuk unit-unit yang dibawa masuk oleh pengimport-pengimport persendirian. Namun ia terlebih dahulu perlu menjalani Pemeriksaan Kondisi Audi (Audi Condition Check, ACC) untuk memastikan ia boleh diservis.

“Menerusi kempen #AudiOnTheMove, kami harap dapat menggalakkan pemilik kenderaan berusia 5 tahun dan ke atas untuk mengutamakan aspek penyelenggaraan Audi mereka. Kami faham bahawa menyelenggara kereta anda boleh jadi mahal dan memakan masa, jadi kami mahu memudahkannya terutama sewaktu sambutan Hari Raya yang bakal menjelang tiba,” kata Pengarah Urusan PHSAM, Erik Winter.

Bagi pelanggan yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan kempen #AudiOnTheMove ini, anda boleh layari laman web rasmi Audi Malaysia atau hubungi Audi Centre pilihan anda untuk membuat temu janji.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required