Ford Malaysia tawar rebat tunai sempena CNY

Photo 4 - Count The Kam

Ford dan pengedarnya, Sime Darby Auto Connexion (SDAC) telah mengumumkan ‘Ford CNY Promo’ untuk memulakan sambutan Tahun Baru Cina (CNY). Promosi itu menawarkan rebat sehingga RM10,000 untuk kenderaan Ford terpilih dari sekarang hingga 31 Mac ini.

Ford CNY Promo membolehkan para pelanggan memandu pulang model Ford kegemeran mereka pada harga lebih murah. Ia menawarkan rebat tunai menarik sehingga RM10,000 untuk sporty Fiesta, sehingga RM5,000 untuk SUV urban kompak versatil Ecosport dan sehingga RM3,000 bagi pembelian SUV Kuga penuh gaya.

Bagi menambah ketenangan minda, Ford turut menawarkan promosi servis istimewa kepada pelanggan mulai sekarang hingga 15 Februari.

Pemilik Ford yang membawa kenderaan mereka ke pusat servis untuk melakukan servis atau penyelenggaraan akan menerima pemeriksaan 27 poin secara percuma oleh juruteknik bertauliah Ford. Ford juga menawarkan diskaun sebanyak 10 hingga 20 peratus ke atas kos buruh dan alat ganti untuk kebanyakan pakej servis yang paling popular. Manakala pelanggan yang berbelanja lebih daripada RM300 akan menerima barangan eksklusif Ford.

Sebagai tambahan kepada ‘Ford CNY Promo’, sesiapa sahaja yang memandu uji model baharu Ford mulai 16 hingga 24 Januari layak menerima penyusun but kereta. Mereka yang membuat tempahan sepanjang tempoh itu juga akan menerima sekaki payung Ford dan satu penyangkut/alat penyusun serba guna.

Sepanjang tempoh yang sama, Ford turut mengadakan peraduan ‘Count The Kam’ yang menyeronokkan. Untuk peluang memenangi 200,000 AirAsia Big Points dan hadiah-hadiah lain, para peminat Ford boleh mengunjungi bilik pameran Ford SDAC PJ2 dan meneka jumlah buah limau mandarin yang diletakkan di dalam sebuah EcoSport, rakam selfie dengan kereta dan muat naik ke laman Facebook Ford Malaysia di www.facebook.com/Ford Malaysia.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Learn more:

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required