Ford Malaysia umum promosi khas sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri tahun ini

ford-hari-raya-2016_BM

Sime Darby Auto Connexion (SDAC), pengedar Ford di Malaysia hari ini mengumumkan beberapa promosi istimewa buat pemilik-pemilik Ford sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri yang akan datang. Pelanggan boleh menikmati rebat tunai dan bayaran bulanan yang menarik untuk model- model terpilih di seluruh negara serendah RM588 bagi Fiesta, RM908 untuk EcoSport dan RM1,258 untuk Kuga mulai sekarang hingga 15 Julai depan.

Sebagai tambahan, pelanggan yang menempah mana-mana model Ford mulai hari ini hingga 30 Jun layak mengambil bahagian dalam peraduan Cabutan Bertuah Ramadhan Raya. Lima orang pemenang bertuah bakal membawa pulang 10g emas. Manakala 50 orang pemenang pula akan dihadiahkan dengan unit navigasi Garmin GPS.

Untuk menyertainya, mereka hanya perlu melengkapkan borang peraduan dan hantarkan ke mana-mana pengedar sah Ford di seluruh negara. Bagi semua pemilik kenderaan Ford pula, mereka boleh mengambil kesempatan atas promosi selepas jualan Ford Riang Ria’ dari sekarang hingga 9 Julai 2016.

ford-riang-ria_BM

Di bawah promosi ini, pelanggan yang berbelanja RM350 keatas untuk penyelenggaraan atau menukar alat ganti di pusat servis sah Ford akan menerima barangan Ford secara percuma. Mereka juga layak menyertai satu cabutan bertuah serta berpeluang memenangi pelbagai hadiah menarik seperti sebuah Apple iPhone 6, iPad Mini 2 dan iPod Shuffle. Pelanggan hanya perlu melengkapkan borang peraduan dan menghantarnya bersama invois asal atau salinan yang telah disahkan.

Ford turut menawarkan diskaun sehingga 20% ke atas alat-alat ganti terpilih seperti pakej brek dan tali sawat pemasaan (timing belt). Diskaun 10 peratus diberikan ke atas minyak pelincir, brek dan pakej tali sawat pemasaan. Sementara mereka yang memilih “Pakej Penjimatan Bahan Api” pula akan menikmati diskaun sebanyak 10% ke atas penapis minyak.

Pemilik Ford juga ditawarkan pemeriksaan 27 poin untuk kenderaan mereka yang dikendalikan oleh juruteknik bertauliah Ford. “Kami tahu semua orang akan melalui jarak perjalanan yang jauh sepanjang musim perayaan kerana masing-masing ingin pulang ke kampung halaman dan menghabiskan masa bersama ahli keluarga. “Kami berbesar hati untuk menawarkan musim cuti yang indah melalui pelbagai promosi dan diskaun servis seperti ini. Ia merupakan sebahagian daripada komitmen kami untuk memastikan para pelanggan dapat pulang ke kampung halaman dengan selamat dan menikmati musim perayaan ini sepenuhnya,” kata Pengarah Urusan Sime Darby Auto Connexion, Syed Ahmad Muzri Syed Faiz.

Pelanggan yang membeli dan mendaftarkan sebuah Ranger 2.2L XLT atau 3.2L XLT sehingga 30 Jun akan menikmati jaminan lanjutan selama dua tahun atau jarak perbatuan sejauh 100,000km di bawah Program Jaminan Lanjutan SDAC. Ini adalah tambahan kepada jaminan pengeluar standard iaitu selama tiga tahun yang kini dinikmati oleh semua pelanggan Ford.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Learn more:

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required