Ford Malaysia anjur rumah terbuka Aidilfitri mulai 22 hingga 24 Julai ini – rebat tunai untuk model terpilih

Ecosport_Ext_04

Kehangatan Syawal masih dirasai, justeru bagi meraikannya, Sime Darby Auto Connexion (SDAC) akan menganjurkan ‘Rumah Terbuka Bersama Keluarga Ford di Hari Raya’ di semua bilik pameran Ford di seluruh negara mulai 22 hingga 24 Julai ini.

Penganjuran rumah terbuka ini bertujuan mengeratkan lagi hubungan silaturahim dengan semua pelanggan Ford dan sebagai tanda penghargaan kepada mereka sepanjang bulan Syawal ini. Para pengedar Ford akan menyediakan hidangan Hari Raya mulai 10 pagi hingga 6 petang pada tarikh tersebut.

Selain memberi peluang para pengunjung melihat secara dekat barisan model baharu Ford dan memandu ujinya, mana-mana pelanggan yang menempah dan mendaftar sebuah Focus, Fiesta atau EcoSport pada rumah terbuka atau sebelum 31 Julai akan ditawarkan dengan rebat tunai yang menarik. Ini termasuklah rebat tunai sehingga RM14,000 untuk Focus, RM13,000 untuk Fiesta dan RM12,000 bagi model EcoSport.

Rumah terbuka ini nyata lebih istimewa kerana hadiah akan disampaikan kepada pemenang peraduan Cabutan Bertuah Ramadan Raya yang berlangsung bulan lalu. Lima orang pelanggan bertuah akan membawa pulang 10g emas. Manakala 50 orang pemenang pula akan dihadiahkan dengan satu unit navigasi Garmin GPS.

“Ford dan SDAC ingin menyatakan penghargaan kepada para pelanggan setia kami dengan menganjurkan rumah terbuka. Kami ingin menyebarkan kegembiraan Hari Raya dan meraikan perbezaan dalam kalangan pelanggan kami dan seluruh rakyat Malaysia,” kata Pangarah Urusan Sime Darby Auto Connexion, Syed Ahmad Muzri Syed Faiz.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Learn more:

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required