Didi Resources dilantik sebagai pengedar rasmi Aprilia

Didi Resources dilantik sebagai pengedar rasmi Aprilia

Bermula 1 Ogos 2018 ini, Didi Resources akan menggalas tugas sebagai pengedar rasmi motosikal jenama Aprilia di Malaysia. Berita ini diterima selepas semalam Naza Premira mengeluarkan kenyataan kerjasama mereka dengan pengeluar motosikal dari Itali itu telah ditamatkan berkuatkuasa 31 Julai 2018.

Melalui perlantikan ini, Didi Resources akan menyediakan segala khidmat jualan, selepas jualan, servis dan alat ganti kepada pemilik sedia ada dan akan datang melalui pusat setempat baru di The Gasket Alley, Petaling Jaya. Pusat ini juga menempatkan beberapa jenama lain di bawah Didi Resources seperti Harley-Davidson dan Moto Guzzi.

Menurut pengerusi Didi Resources, Rewi Hamid Bugo, mereka rasa bangga kerana diberi peluang untuk menguruskan jenama Aprilia, iaitu satu jenama yang berprestij bawah Kumpulan Piaggio di Malaysia. Ia juga melengkapi jenama Moto Guzzi (juga di bawah Kumpulan Piaggio) yang sekarang juga diuruskan oleh Didi Resources.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required