Benelli pilih Malaysia sebagai tapak ujian motosikal ASEAN, Best Shop pertama di Selangor kini dibuka

Benelli pilih Malaysia sebagai tapak ujian motosikal ASEAN, Best Shop pertama di Selangor kini dibuka

Yakin dengan kemampuan pengurusan syarikat di Malaysia, Benelli Global telah melantik Benelli Malaysia sebagai satu-satunya pusat ujian jalan di Asia Tenggara, yang membawa maksud, setiap produk baru yang akan dilancarkan untuk pasaran ASEAN akan diuji di Malaysia terlebih dahulu.

“Kejayaan ini memberikan kita motivasi yang sangat besar. Pada tahun 2017 Benelli Malaysia menerima anugerah bagi pencapaian terbaik untuk kategori jualan global, pengurusan jualan rangkaian serta pelancaran produk,” kata pengurus besar MForce Bike Holdings Sdn Bhd, Asri Ahmad.

Sementara itu bagi orang ramai, sebuah pusat sehenti bagi motosikal Benelli dipanggil Benelli Best Shop telah dibuka di Kajang, bawah pengurusan Kedai Motorsikal Tenaga Sdn Bhd. Ia terletak di No.2, Jalan Hentian 2, Pusat Hentian Kajang, Jalan Reko, 43000 Kajang, Selangor dan merupakan Benelli Best Shop pertama di Selangor. Secara keseluruhannya kini, ada empat Benelli Best Shop di Malaysia.

Melalui pusat ini, orang ramai boleh menikmati pelbagai khidmat termasuk pameran dan jualan rangkaian penuh motosikal Benelli, pusat servis canggih serta jualan aksesori serta alat ganti. Ia dibuka dari jam 9 pagi hingga 7 malam bagi hari Isnin hingga Jumaat, dan 9 pagi hingga 6 petang pada hari Sabtu. Hari Ahad pula ia ditutup.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required