Hyundai-Sime Darby Motors mengumumkan Low Yuang Lung sebagai Pengarah Urusan baharu

Hyundai-Sime Darby Motors mengumumkan Low Yuang Lung sebagai Pengarah Urusan baharu

Hyundai-Sime Darby Motors (HSDM) telah mengumumkan Low Yuan Lung sebagai pengarah urusan baharu, dan pelantikan tersebut berkuatkuasa serta-merta.

Low memulakan kariernya dalam industri automotif lebih dua dekad lalu sejak 1996, dan kemudian menjadi pengurus operasi cawangan bagi Proton Edar pada 2004. Beliau menyertai Sime Darby Motors pada 2013 sebagai ketua jualan untuk Auto Bavaria Retail, dan setahun kemudian dilantik sebagai pengedar utama bagi Auto Bavaria Glenmarie dan Auto Bavaria Retail.

Pada 2016, Low mengembangkan lagi portfolionya dengan Sime Darby Auto Selection dan kemudian dilantik mengetuai operasi runcit.

Dalam kenyataan rasmi menyebut, “dengan pengalaman yang luas dalam industri automotif, pelantikan Low dilihat mampu membawa HSDM ke kedudukan yang lebih tinggi. Low bersedia untuk membentuk syarikat selaras dengan strategi yang ditetapkan oleh Hyundai Motor Company dengan memacu inovasi lebih jauh. Dengan pengalaman yang dimilikinya, kedudukan Hyundai sebagai jenama kereta penumpang Premium Moden dapat dipertingkatkan lagi di masa hadapan.”

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Learn more:

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required